זה לא היה מספיק!

זה לא היה מספיק!

הודעה לשמאל, מגבר גיי אמריקאי. פורסם בפייסבוק. כאן המקור.

הו, אתם כועסים כי הביטול של רו נגד ווייד. אוקי. אתם כועסים כי אתם חושבים שהם יגיעו לנישואים חד-מיניים בשלב הבא ויחסים חד-מיניים גם כן. אוקיי. בואו נראה באשמת מי זה? יש לכם ניחוש? אנחנו מסתכלים על הבעיה הזו ממש עכשיו… אתם.

כל מה שאנחנו, הומואים, ביסקסואלים\ות, לסביות ואפילו כמה טרנסג’נדרים שפויים רצינו היה לחיות את חיינו כאנשים נורמליים ולהשתלב בשאר הקהילה עם בני ובנות הזוג שלנו. קיבלנו את זה בחזרה ב-2015 (חוק אישור נישואים גאים בארה”ב תחת ממשל אובמה) והיינו מרוצים מזה. למעשה, התחלנו להתקפל אחריי זה.

אבל, בשבילכם זה לא היה מספיק. אתם שלחתם את החיילים הנאמנים שלכם שלכם לאופה נוצרי שרק רצה לאפות עוגות ולהאמין באמונותיו. אתם לא רציתם ללכת לחנות הבאה, אתם בחרתם אותו כדי שתוכלו לתקוף את אמונותיו. עשיתם זאת כל כך הרבה פעמים שאני מופתע שהעסק שלו עדיין עומד.

זה לא היה מספיק. התחלתם לדחוף את חודש הגאווה היכן שחברות ענק יוכלו לסמן כמה שהן סובלניות ומכילות ע”י עריכת דגלי נטייה מינית על הלוגו שלהם. דחפתם זאת בכל תחנת טלוויזיה ברחבי אמריקה בזמן שהם היו צריכים לשבת שם ולהתמודד עם כל החרא הזה במשך חודש שלם. אבל יום ההולדת של מדינתנו, ה-4 ביולי (יום העצמאות של ארה”ב) זוכה ליום אחד בלבד. הווטרנים (אנשי צבא לשעבר) שלנו, שנלחמו עבור החופש שלנו במדינה הזו, מקבלים יום אחד בלבד.

זה לא היה מספיק. נדחפתם לתוך מקומות עבודה ודרשתם שכל מי שלא מסכים עם קהילת הלהט”ב יושתק ויפוטר רק משום שהביע את דעותיו. הכל בשביל “שוויון”.

זה לא היה מספיק. נדחפתם לבתי הספר, השתקתם והבכתם כל אופוזיציה. אם אמרת משהו, אפילו אנחנו ההומוסקסואלים והביסקסואלים, כולנו הושתקנו, הולבנו פנינו, ואפילו תקפו אותנו במקומות העבודה שלנו ע”י הפעלת לחץ לפטר אותנו.

זה לא היה מספיק. דחפתם את עצמכם דרך שכנוע של החברה שילדים מתחת לגיל 18 היו טרנסג’נדרים מבלי לבדוק או לחקור דבר בנושא. הם היו צריכים גישה לחסמי הורמונים, וניתוחים! אם אנשים לא הסכימו, הם היו בורים, טרנספובים, שונאים, מרושעים!

זה לא היה מספיק. עכשיו יש לנו טרנסים שעברו שינוי מין בגיל צעיר ועכשיו  מתחרטים על החלטות שהשחיתו את גופם לנצח והרסו את חייהם. אבל כשהם מנסים לדבר הם מושתקים גם כן ונקראו טרנספובים.

זה לא היה מספיק. עכשיו יש לכם טרנס אקטיביסטים (טר”א – TRA) שמשפילים גברים הומוסקסואלים אם הם לא מעוניינים לקבל גברים טרנסג’נדרים כגברים אמיתיים הם הומופובים, אפילו שההגדרה של להיות גיי היא להמשך לאותו המין, לא למגדר. קראתם לנו הומופובים, טרנספובים, וניסיתם להשתיק אותנו.

זה לא היה מספיק. עכשיו יש לנו מלכות דראג שקוראים ספרים לילדים בספריות תוך כדי שהם עושים דברים מאוד מיניים וריקודים אירוטיים שהם חושפים את עצמם בהם. אבל אתם רוצים לקרוא לזה “לימוד לשוויון”. אם מישהו דיבר נגד זה אתם קראתם לנו טרנספובים, הומופובים, ונאצים.

זה לא היה מספיק. עכשיו יש לנו מורים שדוחפים אידיאולוגיה להט”בית ביחד עם ספרים פורנוגרפיים ומלמדים ילדים לגביי תנוחות סקס פרועות בזמן שאתם קוראים לזה “חינוך מין להט”בי”. כשאנחנו קראנו כנגד זה קראתם לנו נאצים, בורים, הומופובים. עכשיו יש לנו אפילו יותר אירועי גאווה עם עירום מלא ומעשים מיניים באופן מפורש מול ילדים. יש לנו קינקים ופטישים שנצפים ע”י ילדים. יש לנו הורים שמביאים את הילדים שלהם לאירועי גאווה וחושפים אותם לדברים האלה. כשאנחנו מגנים את המקרים האלה אתם צורחים את אותם השמות: טרנספובים, הומופובים, נאצים ועוד רבים אחרים. אנחנו רואים מה אתם מנסים לעשות. אתם מנרמלים פדופיליה.

למרות זאת, אני ועוד הרבה להט”בים שפויים מגנים אתכם, חבורת זבלים. אנחנו לא עומדים לתת לכם לעשות את זה. אתם הרסתם שוויון עבורנו, אז אנחנו עומדים לאמלל את חייכם. אתם לא עומדים לגעת בילדים, אתם לא עומדים להמשיך את זה. זה נגמר עכשיו. אנחנו נגנה אתכם ונחשוף אתכם בפני כל העולם. כשתתחילו להרגיש את הכעס והשנאה עוברים בכל הגוף שלכם, תוך שאתם קוראים לנו הומופובים וטרנספובים, זה לא עומד לעבוד יותר. שיחקתם בקלף הזה יותר מדי זמן וזה נגמר. אתם יכולים להאשים רק את עצמכם כי זה לא היה מספיק בשבילכם.

זה לא יהיה מספיק עבורנו עד שכל אחד ואחת מכם תובאו לדין כזה או אחר. אתם פדופילים. אתם המפלצות בחושך שרוצות להתקרב לכל ילד בסביבתם. אתם רוצים לסטות אותם כדי שתוכלו לנרמל ניצול שלהם. נופ. אתם סיימתם.

תתכוננו כי אנחנו באים אליכם. ואנחנו מביאים את הגהינום איתנו רק בשבילכם. אין עוד דיונים, אין עוד הנמקה, אין עוד כלום. אתם הבאתם את זה על עצמכם רק בגלל שזה לא היה מספיק.
בברכה,
הקהילה הלהט”בית שרק רצתה שוויון!