הנה דרך לזהות כמה מהטיעונים הנפוצים (והמונפצים) של פעילי המגדר ולענות להם (או להתעלם). הרי אין להם נימוק או טענה, אז אפשר לשחק איתם בינגו:
1. האשמות שווא בשנאה וטרנספוביה, רק על עצם ההכרה במין ביולוגי. זכרי שהמילים “טרנספוביה” ו”שנאה” נזרקות לאוויר כל כך מהר שהן מאבדות כל משמעות.
2. לטעון שאת מתבלבלת בין מין ומגדר, כי את מדברת על נשים, כשהמציאות היא שאשה זה לא מושג מבוסס מגדר אלא מושג מבוסס מין. הגדרה מילונית – נקבה בבני אדם. נקבה זה המין, בני אדם זה הזן. לא נכנס כאן ״מגדר״ בהגדרה. זה פשוט מניפולציה שפתית שנועדה לנכס את המין של נשים לטובת תחושות של גברים באופן חד צדדי, תוך העמדת פנים שההנפצה החדשה שלהם – כאילו אשה זה כל מי שטוען שהוא אשה (הגדרה מעגלית ללא כל מהות) זו הסטנדרט
3. סיפורים על אנשים מסכנים ואומללים, שלרוב שונים דרסטית מהמציאות בפועל, אבל גם אם לא היו – גם איוב לא הפך לאשה. זכרי שאומללות וסבל לא הופכים גבר לאישה.
4. איומים/בריונות/עלבונות.
5. הסתמכות על סטראוטיפים מגדריים רגרסיביים כדי להגדיר נשים, כאלו שנשים נאבקו נגדם זה שנים (למשל לקרוא לילד שאוהב ורוד ובובות ״מוח של בת״).
6. האשמת שווא באובססיה לאיברי מין, בזמן שמין ביולוגי בא לידי ביטוי בכל איברי הגוף ומערכות הגוף, לא רק באיברי המין, וברוב מוחלט של המקרים ניתן לזהות את המין כשהאדם לבוש. זה אגב, תוך צביעות אדירה ובמקביל לזה שהם מקדמים במקביל ביטויים כמו “א.נשים עם ואגינה”.
7. שימוש בדוגמאות נדירות של מצבים רפואיים נדירים שלא יוצרים מין שלישי (יש רק 2 גמטות, זרע וביצית, אין גמטה שלישית). זכרי שאלו מצבים רפואיים שכמעט ולא קיימים אצל טרנסים/ות, ורוב האנשים עם המצבים הללו הם לא טרנסים וחלקם הגדול ממש לא אוהבים שמנכסים את המצב הרפואי שלהם לאג’נדה שהם לא מזדהים איתה. פשוט שני מצבים שונים, אחד מצב רפואי נדיר, השני הזדהות מילולית, כשהם מנכסים את הראשון לצרכיהם למרות העדר כל קשר.
אני מציעה להשתמש במקרא הזה כדי לנתח את התגובות, ונראה אם יהיה חידוש.